סטודיו שייפ - מגוון קורסים, חוגים, שיעורים וסדנאות

 איפה אני 
סנן לפי: בחירה מרובה

  בחירה מרובה

גילאים 
  (3)
  (2)
  (8)
  (1)
הצטרפו למועדון הלקוחות של חוגל קבלו המלצות, אטרקציות והטבות ישירות למייל!

סטודיו שייפ

- נמצאו 10 תוצאות | עמוד 1 מתוך 1

יוגה בשייפ-SHAPE- [באר שבע]
שיעור יוגה דינאמי המדגיש את התאום בין מצב התודעה, הנשימה והתנועה. הקפדה על הגעה מדויקת לתנוחות, תוך שימוש נבון בקווים האנרגטיים המחברים את חלקי הגוף למרכזו ולקרקע. ה..

בחזרה לכושר ולגזרה חטובה- SHAPE-ופאצ'ה מאמא [באר שבע]
תוכנית אימונים לנשים לאחר לידה,שילוב של פילאטיס, עיצוב, חיטוב ואירובי, מתן דגש על איזורים המשתתפים בתהליך ההיריון והלידה מחיזוק מערכת שרירי קרקעית האגן והבטן דרך חיז..
ג'אז ומחול בסטודיו שייפ - SHAPE [באר שבע]
ריקודי גא'ז מגילאי 5 - 17, מחולק ע"פי גילאים ורמות בשילוב סגנונות נוספים, פעילות שנתית.
אירובי בשייפ -SHAPE [באר שבע]
שיעור אירובי דינאמי מלהיב המשלב תנועות וקומבינציות כדי לאפשר עבודה אירובית טובה-, השיעור כולל חימום, מתיחות ומלווה במוסיקה קצבית, ניתן להצטרף בכל שלב.
קיקבוקס בשייפ-SHAPE [באר שבע]
קיקבוקס-אירובי קצבי ודינאמי שריפת קלוריות באימון בקצב מטריף מיועד לנערות ונשים - שילוב תנועות איגרוף ובעיטות בשיעור של כייף אמיתי עבודה ארובית דינאמית רצופה ללא קו..
ריקודי בטן בשייפ-SHAPE [באר שבע]
ריקוד הבטן מורכב מטכניקה תנועתית עשירה, מקצבים וקואורדינאציה, הנלמדים לצלילי מוסיקה איכותית וסוחפת. זהו ריקוד הנובע מהנשמה והנשימה. בהקשבה לנשימה ולתנועה, צלילי מוס..
ג'אז [כפר סבא]
שיעורי ג'אז לכל למגוון גילאים החל מכיתה א' ועד לבוגרים לאחר צבא שיעורי ג'אז אנרגטיים ומלהיבים המועברים על ידי טובי המורים בארץ. הקבוצות נחלקות הבתאם לגיל ולרמת התלמי..
מחול יצירתי גילאי 4-5 בשייפ-SHAPE [באר שבע]
מיועד לגילאי 4 קבוצה א' גילאי 5-6 קבוצה ב' פיתוח מיומנויות יסוד במחול, פיתוח קואורדינציה, שימוש בדרמה בתנועה, קשר גוף צליל, משולב מודרני וגא'ז. חוג חוויתי המשלב את ע..
עיצוב וחיטוב בשייפ-SHAPE [באר שבע]
שיעור עיצוב וחיטוב להצרת היקפים המשלב כושר. השיעור מתחיל בחימום דינאמי ומשלב דאנס קליל של תנועות אירוביות במטרה לעבוד על סבולת לב-ריאה, שריפת שומנים וקלוריות. למי ש..
פילאטיס בשייפ-shape [באר שבע]
שיעורי פילאטיס לכל הרמות, עבודה על חיזוק של כל שרירי הגוף תוך התמקדות בשרירי היציבה - שרירי הגב ושרירי הבטן. דגש על הארכת השרירים, נשימה נכונה ומודעות. מומלץ לסובלות..
  •    
  •    


  שלחו הודעה
ל

*

*

*