מורה לג'אז - מגוון קורסים, חוגים, שיעורים וסדנאות

 איפה אני 
סנן לפי: בחירה מרובה

  בחירה מרובה

גילאים 
  (4)
  (4)
  (4)
הצטרפו למועדון הלקוחות של חוגל קבלו המלצות, אטרקציות והטבות ישירות למייל!

מורה לג'אז

- נמצאו 8 תוצאות | עמוד 1 מתוך 1

להקות מחול של סטודיו דנה - צעירה ובוגרת

להקות מחול של סטודיו דנה - צעירה ובוגרת [כפר סבא]

מחפשת מקום מדליק לרקוד בו, ליהנות משלל אפשרויות ולהתפתח מקצועית? הסטודיו של דנה הוא הכתובת עבורך! בסטודיו דנה תיהני מלימודים ברמה גבוהה בתחומי המחול השונים: בלט, ג'א..

מיקסדאנס - שילוב סגנונות מחול - תיאטרון מחול ירושלים

מיקסדאנס - שילוב סגנונות מחול - תיאטרון ... [ירושלים]

מיקס דאנס- שילוב סגנונות מחול. תכנית ייחודית שפותחה בבית ספרינו על-ידי המורה והיוצר ידין מילר אנו שמים דגש על: לימוד ריקודים בשלל סגנונות, פיתוח גמישות והפרדת איברים..
מורה לחצוצרה וג'ז [רמת גן]
שלום! אם אתם אוהבים/ות מוזיקה, והעצמה והקסם של כלי הנשיפה שבו אתכם, אז יש לנו משהו במשותף. לא משנה איזה סוג מוזיקה אתם רוצים ליצור, החצוצרה היא כלי גמיש ומרגש שד..
מורה לחצוצרה וג'ז - אלי פרמינגר [תל אביב]
שלום! אם אתם אוהבים/ות מוזיקה, והעצמה והקסם של כלי הנשיפה שבו אתכם, אז יש לנו משהו במשותף. לא משנה איזה סוג מוזיקה אתם רוצים ליצור, החצוצרה היא כלי גמיש ומרגש שדורש..
קורס מדריכי ג'אז - מכון וינגייט [תל אביב]
הקורס שם דגש בפיתוח חוש הקצב ובשימוש במוזיקה חדשנית וקצבית, לצד פיתוח סגנונות שונים של ג'אז שנוצרו במקומות שונים בעולם, ובהם: Hop Hip Style, Funk, Broadway, ג'אז אפ..
ג'אז בעדידנס - סטודיו למחול ותנועה [אור יהודה]
ג'אז,הנו סגנון מחול אשר ינק את יסודותיו ממספר מקורות כגון הבלט קלאסי והריקוד המודרני. ה"שואו" על מרכיביו הראוותניים תופס מקום מרכזי בסגנון זה. בעדידנס נלמד את יסודו..
המרכז לפלמנקו, תנועה ומחול רמת רחל-שיעורי ג'אז [ירושלים]
שיעורי ג'אז לכיתות ב'-ח' בשיעורים ניתן דגש על יסודות הריקוד המודרני, יציבה, קורדינציה, חוש קצב, יכולת אילתור ושחרור הגוף ,זיכרון קומבינציות ונוכחות בימתית. באמצע הש..
ג'אז [כפר סבא]
שיעורי ג'אז לכל למגוון גילאים החל מכיתה א' ועד לבוגרים לאחר צבא שיעורי ג'אז אנרגטיים ומלהיבים המועברים על ידי טובי המורים בארץ. הקבוצות נחלקות הבתאם לגיל ולרמת התלמי..
  •    
  •    


  שלחו הודעה
ל

*

*

*