מגוון קורסים, חוגים, שיעורים וסדנאות ללימוד התעמלות לאחר לידה באיזור השרון והסביבה

השרון והסביבה

התעמלות לאחר לידה

- נמצאו 10 תוצאות | עמוד 1 מתוך 1       

הצג תוצאות על גבי מפה

סדנאות התעמלות לנשים בהיריון ולאחר הלידה – ד... [אבן יהודה]

הצטרפי לסדנאות פילאטיס ותנועה שיאפשרו לך לעבור את חודשי ההיריון בבטחה ולהשתקם באופן יעיל, נכון ומהנה לאחר הלידה. הפילאטיס הוא לא רק ספורט – זה דרך חיים, שנותנת את המ..

בייבי כושר- אימון כושר עם התינוק - רותם ספורט [קדימה-צורן]

בייבי כושר- אימון מותאם לאישה לאחר לידה. אימון הנותן דגש על חיזוק שרירי הבטן וחיזוק רצפת האגן. אימון אנאירובי המתרכז בחיטוב ועיצוב הגוף. חיזוק הישבן, הירכיים, הזרועו..
פילאטיס - כושר גופני ושלוות נפש בנשימה אחת! [רמות השבים]
שיטת פילאטיס, היא התעמלות הידועה בעולם כמפתחת חוזק של השרירים תוך שיפור הגמישות, מחטבת את הגוף ומשפרת את היציבה. השיטה משלבת נשימה במטרה להשיג הרמוניה בין גוף ונפש. ..
יוגה לחופשת הלידה לאמהות ותינוקות [כפר סבא]
אמא ובייבי יוגה - סדנת יוגה לאמהות לאחר לידה ותינוקותיהן. שעה וחצי של שקט ושפיות זמנית, תרגול יוגה ביחד ובנפרד, מגע נשימה, תנועה, הרפיה ואוכל... בסדנא 7 מפגשים בהם..
יוגילאטיס [רעננה]
שיטת פעילות לחיזוק, עיצוב ורגיעה של הגוף והנפש. הפעילות משלבת אלמטנים מהיוגה והפילאטיס. מתאים לנשים אחרי לידה ולנשים בכלל. השיעור מועבר בקבוצות קטנות של עד 6 משתתפות..
יחד זה אחרת - לדעת אישה [הרצליה]
פעילות גופנית תומכת לנשים לאחר לידה. להקדיש זמן לעצמך ולגופך - לחזק, לחטב, לאסוף ולהשיל את המיותר. התוכנית הותאמה במיוחד בשבילך תוך הקפדה על צרכיך כאישה ויכולותיך ..
התעמלות אחרי לידה [רעננה]
פעילות המיועדת לחזק ולעצב את הגוף אחרי לידה. חשוב להתחיל התעמלות ותנועה, כשישה שבועות לאחר לידה, בהדרגה כדי לעזור לך לחזור לגזרה ולהרגשה כללית טובה. הפעילות מתייחסת..
מאי - בייבי ספא - הפעלת פעוטות במים [הדר עם]
מאי - בייבי ספא הפעלת פעוטות במים מגיל 0-4 שנים. בריכה מחוממת ומקורה באזור לב השרון. הפעילות נועדה להקנות לפעוט ביטחון במים, שיפור היציבות, הקואורדינציה והמוטוריקה. ..
יוגה [תל מונד]
* יוגה נשית, לנשים בהריון ולאחר לידה * יוגה מעורבת – נשים וגברים * בייבי יוגה * יוגה לנשים לאחר לידה – עם התינוקות * מפגשים להורים בנושאים שונים
פילאטיס [רעננה]
חוג לשיפור הגמישות, היציבה והתנועה. במסגרת השיעורים מחוזקות מספר קבוצות שרירים בו זמנית, בדגש רב על בטן, ריצפת אגן וחיזוק שרירים המסייעים לך לשמור על יציבות ולמנוע ב..
  •    
  •    


  שלחו הודעה
ל

*

*

*